FAQ - Najczęściej zadawane pytania

        PORADY

        • Jak mogę sprawdzić historię zamówień?

          Zarejestrowani użytkownicy platformy Praxer.pl po zalogowaniu mają dostęp do zakładki Moje konto (w prawym górnym rogu witryny). Po jej otwarciu dostępna jest pozycja Moje zamówienia zawierająca listę zamówień danego Użytkownika.
        • Jak zapłacić za zamówione towary?

          W zależności od kwoty zamówienia, wybranego sposobu dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać spośród następujących metod płatności:

          • gotówka
          • gotówka - pobranie
          • przedpłata na konto 11 1240 6218 1111 0000 4619 6680
          • karta
          • Przelewy24.pl
        • Czy możliwy jest odbiór osobisty?

          W celu odebrania zamówienia osobiście - wybierz stosowną formę dostawy i zaznacz preferowany punkt odbioru:

          • Katowice, ul. Pokoju 17
          • Łódź, Tuwima 97
          • Warszawa, Trakt Lubelski 414

          Dostaniesz informację, gdy paczka będzie gotowa.

        • Jak rozpoznać dostępność towaru?

          Na każdej karcie produktu znajdziesz ikonę, która pozwoli Ci łatwo zorientować się w dostępności danego przedmiotu:
          • Niedostępny: chwilowy brak towaru;
          • Mała ilość: dostępne ostatnie egzemplarze, warto pospieszyć się z decyzją zakupu;
          • Średnia ilość: dostępne przynajmniej kilka sztuk;
          • Duża ilość: ilość produktu wystarczająca do obsługi wielu zamówień;
          • Dostępny na zamówienie: użyj przycisku, aby sprawdzić możliwość sprowadzenia przedmiotu - wypełnij formularz i zaczekaj na odpowiedź jednego z naszych doradców.
        • Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

          Tak, przy zakupie w naszym sklepie otrzymasz fakturę VAT. W tym celu przy wyborze formy dostawy i płatności zaznacz "Chcę otrzymać fakturę VAT " i podaj dane konieczne do faktury. Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

        • Ile będę czekać na dostarczenie przesyłki?

          Termin otrzymania zamówionego towaru zależy od kilku czynników i najczęściej jest sumą terminu logistycznego, uzależnionego od dostępności produktu i wybranej formy płatności, oraz czasu dostawy zależnego od wybranej formy dostawy.

        • Jak zmodyfikować zamówienie?

          Zachęcamy do rozważnego dokonywania zakupów. Jeśli obawiasz się o dostępność danego produktu dodaj go do schowka - będzie tam na Ciebie czekał. Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości zmodyfikowania jego treści. W sytuacjach awaryjnych masz możliwość bezpośredniego skontaktowania się z handlowcem pod numerem telefonu: (22) 870-22-78.

        • Czy otrzymam potwierdzenie złożenia zamówienia?

          Po złożeniu zamówienia otrzymasz na adres e-mail potwierdzenie zawierające wszystkie niezbędne informacje: listę zamówionych produktów, numer klienta, numer zamówienia, wartość zamówienia brutto, wartość kosztu wysyłki brutto, całkowitą kwotę do zapłaty, datę złożenia zamówienia, wybrany sposób dostawy i płatności. Ponadto na Twój adres e-mail będą przesyłane informacje o aktualnym statusie Twojego zamówienia.
        • Jak anulować błędne zamówienie?

          Zachęcamy do rozważnego dokonywania zakupów. Anulowanie zamówienia jest możliwe tylko do momentu skompletowania paczki, więc jeśli zajdzie konieczność by je anulować  - skontaktuj się z nami bezzwłocznie: (22) 870-22-78.

        • Jakie są dostępne formy dostawy?

          W zależności od liczby i wagi zamawianych produktów, możesz wybrać jedną z form dostawy:
          • firma kurierska
          • paczkomat
          • odbiór osobisty
        • Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

          Tak, produkty dostępne w asortymencie Praxer.pl posiadają gwarancję producentów. Informacje o okresie gwarancji znajdziesz w opisie produktu. Podstawą do zgłaszania reklamacji jest zachowanie dowodu zakupu (paragonu lub faktury) oraz oryginalnego opakowania w trakcie całego okresu gwarancyjnego.

        • Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

          Tak. Klient, który zawarł umowę sprzedaży, może, w terminie 30 dni od doręczenia przesyłki, odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być kompletny i oryginalnie zapakowany.

        • Twój schowek – jak to działa?

          Bądź pewien, że nikt Cię nie wyprzedzi – dodaj interesujące produkty do schowka i zamawiaj je w dogodnym dla Ciebie momencie.

          Schowek oferuje wiele udogodnień dla klientów Praxer. Możesz dodać do schowka jeden lub wiele produktów, sprawdzić ich dostępność oraz cenę. Gdy skompletujesz swoje zamówienie prześlij zawartość schowka do nowego koszyka za pomocą jednego kliknięcia. To łatwe, szybkie i przyjemne.

          Skorzystaj z okazji i dodaj do schowka produkty, których obecnie nie posiadamy na stanie. Przy zakupie otrzymasz stosowny komunikat.

          Pamiętaj, że możesz zlecić cykliczną realizację schowka. To bardzo praktyczne zastosowanie naszego schowka, dzięki któremu możesz zaoszczędzić wiele cennego czasu i zapewnić sobie regularne dostawy interesujących cię produktów.

        • Jak kupować?

          Wybierz interesujące Cię produkty i dodaj je do koszyka bezpośrednio z karty produktu. Koszyk będzie pamiętał twoje wybory w trakcie danej sesji. Gdy dodasz wszystkie ciekawe pozycje kliknij ikonę w nagłówku strony i przejdź do Kasy – tu jeszcze raz możesz przejrzeć jego zawartość Koszyka, zweryfikować swoje zamówienie i np. zmienić liczbę zamawianego produktu (maksymalnie 20 sztuk jednego typu).

          Przejdź przez kolejne kroki zamówienia: wprowadź adres dostawy, następnie wybierz odpowiadający ci sposób dostawy i płatności, a jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT zaznacz odpowiednie pole. W ostatnim kroku zamówienia sprawdź poprawność wszystkich danych i potwierdź akceptację regulaminu. Po naciśnięciu przycisku Zamawiam otrzymasz potwierdzenie zakupu na podany wcześniej adres e-mail.  

          Zaczekaj na kuriera, albo odbierz zamówienie w jednym z naszych punktów i ciesz się z nowych możliwości, jakie daje nasz profesjonalny sprzęt. Podziel się swoim doświadczeniem i zamieść swoją opinię o kupionym produkcie na naszej stronie.

        BLOG EKSPERTA

        • Tarcze DiamondX

          Niezawodne tarcze do cięcia wszystkiego w naszej ofercie.

        • Blog ekspertów Praxer

          Praxer został stworzony z myślą zarówno o profesjonalistach, jak i o pasjonatach wychowanych na wydawnictwach z cyklu „Zrób to sam”. Dlatego nasi eksperci pochylają się nad rozmaitymi zagadnieniami starając się je szczegółowo, ale i przystępnie, opisywać. Nasze poradniki to swego rodzaju case study, barwne historie z placów budów, z przydomowych garaży, z ruchliwych faktorii. Nauczysz się z nich wiele, nie popełnisz tych samych błędów.

          Nasze recenzje porównawcze, to nie tylko garść suchych liczb z katalogu producenta. To również subiektywne odczucia, głębokie doświadczeniu codziennego obcowania z narzędziami i wiele dobrych nawyków, które ułatwią twoją własną pracę. Przyjemnej lektury!